piątek, 30 czerwca 2017

Koniec awarii

Czyli sprzedajtresci już działa. Niestety, zniknęły wszystkie transakcje z 29 czerwca oraz ostatnia część Transakcji... Znaczy się przywrócili kopię z 28 czerwca. Mam więc spory problem, bo bałagan jest totalny. Jak dodam to, co zniknęło, proszę sprawdźcie, czy stare kody działają. Powinny, bo w końcu to nie była awaria dotpaya. Ja skontaktuję się z administratorem i może uda nam mi się chociaż częściowo naprawić szkody.

Nowe linki dodane. Gdyby coś nie działało, piszcie.

7 komentarzy:

  1. A jeśli komuś się udało kupić dostęp do części przed awarią? Będzie można jakoś dostać się do fragmentu nie płacąc drugi raz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Jakby nie działał kod, to pisz na pocztę.

      Usuń
  2. No mnie nie działa kod ("Kod niepoprawny. Reklamacje: platnetresci@gmail.com"). Zła jestem, bo już raz zapłaciłam, a teraz dostęp dalej zablokowany. Niefajne to z ich strony, takie naciągactwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pisz do nich, tylko do mnie. Adres w zakładce kontakt. Napisz jaka część kupiłaś i podaj kod, a ja resztę załatwię :-)

      Usuń
    2. Serwer padł w całości, stąd problemy, bo bazę danych wykasowalo...

      Usuń
  3. Kod dostępu zagubiony i mail wysłany :) czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy coś dodasz nowego? ;-)

    OdpowiedzUsuń